BERGURU KALI KEDUA

Wednesday, September 9, 2009

Saya memang tahu kat Maktab Afzan ada guru saya. Bahkan guru kelas saya, al-fadhil us Nasurdin b Hj Ahmad. Pertama kali saya menjejakkan kaki ke maktab ini bila saya diterima untuk mengajar kelas musim cuti bagi program j-QAF seawal diperkenalkan.

Maka bermulalah .....

alkisah tentang cita-cita @ angan-angan menjadi pensyarah di maktab ni ... Us Nasurdin kemukakan buah fikiran. Saya pun mencuba. Akhirnya mei 2007 saya diarah melapor diri ke IPTAA. Gembira tidak terkira kerana terus berpeluang belajar dan belajar dari sifu saya, Us Nasurdin

Untuk us, saya abadikan kenangan abadi kita semasa di Sek Men Agama Al-Maidah Ad-Diniah, Padang Tengku satu ketika dulu.

MEMORI ABADI

Tingkatan 4 Kuning
1984

Guru Kelas: Us Nasurdin b Hj Ahmad
Ketua Kelas: Johari b Isa
Penolong K/kelas: Norazian bt Halimin


Gambar 1

Inilah gambar kenangan di kelas

Berdiri dari kiri: Us Nasurdin b Hj Ahmad

0 comments:

Post a Comment