ANTARA KEAJAIBAN ALLAH

Tuesday, September 1, 2009


الله



BUKAN UNTUK RIYA'
Sekadar berkongsi keperihatinan
Mencari titik muhasabah
Atas apa juga anugerah Allah

Kejadian berlaku sejurus selepas saya merawat kes rasukan seorang gadis. Setelah menggunakan teknik sembelih, dengan izin Allah gadis tersebut sembuh dari kerasukannya. Dalam masa saya berehat sambil melakukan proses keseimbangan emosi dan pernafasan, saya terpandang sesuatu pada tapak tangan kiri saya. Subhanallah, kalimah suci itu (ALLAH) jelas tertulis melalui pembuluh darah di bahagian bawah ibu jari tangan kiri. Mungkin ianya secara kebetulan, tidak mustahil ianya satu anugerah-Nya. Niat saya memaparkan visualnya di sini hanyalah sekadar untuk bermuhasabah semata-mata.


Gambar 1
Kalimah Allah bersinar jelas tapak bawah ibu jari kiri

Gambar 2
Penulis baru menyedari kehadiran kalimah ini sebulan
yang lalu

Gambar 3
Kalimah yang terbentuk itu hasil gabungan beberpa pembuluh
darah yang juga menunjukkan tahap sinus seseorang
(HPA)

Gambar 4
Kalimah itu jelas timbul sewaktu acara zikir dan semasa
menjalankan rawatan

Gambar 4
Moga kehadirannya penuh hikmah dan keberkatan
MOGA ALLAH MERAHMATI KITA DUNIA AKHIRAT

AMIN
TQ

0 comments:

Post a Comment